me&my <3a&b<3 Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 lyst på gratis gavekort fra H&M og Gina Tricot? jeg er egentlig veldig skeptisk til sånne ting. jeg tenkte,det er jo bestandig noe man ikke får vite om før etter man har blitt medlem eller godtatt tilbudet, men her er det faktisk ingen skjulte krav!!! ingenting med liten skrift som du kan ha vanskelig for å få med deg! dette er det du må gjøre, du registrer deg på linken under og mottar 50 start poeng for å få poeng verver du venner, besøker hjemmesider og eller godtar tilbud fra forskjellige firma i norge eller sverige disse kan koste, men du bestemmer selv om du vil bruke penger på det, det finnes også gratise tilbud. jeg personlig har ikke brukt noen penger på dette, litt ironisk hvis man skulle brukt penger på dette. (synes jeg da) for å få gavekort må du oppnå 400poeng eller 600poeng 400poeng = 150kr 600poeng = 250kr dette skal ikke være noe problem hvis man gidder og gjøre en innsats for å oppnå poengene. HER ER LINKEN! http://www.gratisklaer.no/Register.asp?r=22752
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Har du ikke fått med deg at det der er tull???
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Har du fulgt litt med i avisene så er det bare tulletøys.. Har du prøvd og løse ut gavekortene i butikken?? Kan nesten garantere deg at det ikke funker.. !
me&my <3a&b<3 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 oi, nei jeg har ikke prøvd enda, men jeg har venner som har prøvd og det har funket for de. hmmm, lurer litt jeg nå
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 http://www.side2.no/mote/article2329563.ece
me&my <3a&b<3 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2008 gikk inn og leste hva som sto på side2 og dette var jeg ikke klar over! JEG HAR BLITT LURT!! faen nå ble jeg sur.. bøyer meg i støvet, er lett lurt tydeligvis ;( arggg!!
papoyo Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Hvis dette er tull, hvorfor har jeg da fått gavekort som jeg har vært og brukt?????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå