Mille** Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Sitter å ser ja, tror det blir en spennende kamp. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Ja ser jevnt ut til nå
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jepp så kampen ja. Spennende første omgang, og bitte litt ut i andre. Men så dro Norge i fra. Artig å se når dem spiller så godt som dem gjorde..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Ja god kamp:) Kjekt når de får til slikt godt spill synes jeg. Håper det går bra videre med de:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 ja, måtte ha med meg den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå