Gå til innhold

Jormødrene i sverige.. Jeg griner og griner..:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han unge pappan var bare så god da! så dere han pusta med for harde livet.. Også de øya da - da babyn kom ut! :P Søtte gutten!

Blir så rørt av å se fødsler jeg.. griner hver gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, godt å høre! Blir mobba av gubben her...:P

Skrevet

Hmmm, kjenner bare at jeg begynner å grue meg jeg......

Er i uke 30 nå, annengangsfødende. Hadde en fin fødsel uten smertelindring, men husker jo nå hvor vondt det egentlig var....

Skrevet

Tårene renner her også. Stort å se en baby komme til verden. Men når folk griner for mye, begynner jeg bare å le, så jeg måtte le av hun første som bare gråt og gråt.

Jeg beundrer de damene som er villige til å føde foran tv-kamera. Aldri i verden om jeg hadde gjort det. Må være mye styr med kameramann/dame, lydmann/dame og lysmann/dame til stede. Det må jo være et vist lysforhold for å få bra bilder, og lyden skal jo være bra. Jeg funderer om tv-teamet må kommandere. At faren må stå på en viss side. Jormødrene må jo få plass til å jobbe. Nei, jeg hadde vært redd for at det ble for mye styr.

Og den gangen jeg så en av fedrene filme eller ta bilde midt mellom beina på hun som skulle føde. Kommer aldri til å skje i mitt tilfelle. Kommer det et kamera til syne når jeg holder på, kommer jeg til å stå opp av fødesenga og jage vedkommende ut hehe.

Skrevet

ja, det med bilde kan jeg si meg enig i.. Jeg fikk se bildet av hodet mitt i åpningen da jeg var tenåring.. off!! Ble helt flau! Tutta te mora mi full av hår og blod, og tanken på at pappa så på gjennom kamera.. æsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...