Gå til innhold

Hvordan bor dere? (Leilighet/hus)


-carina-

Anbefalte innlegg

Bor dere i leilighet, rekkehus, hus eller slott? :o)

 

Vi bor i terrasseleilighet. Praktisk på den måten at vi slipper unna mye utvendig vedlikehold. Får også mye varme av nabo over under og ved siden, så vi sparer strøm...

 

Men savner egen hage og så er det litt kjedelig med nabo under. Barna leker jo som barn gjør, mister/slipper ting på gulvet til stadighet. Naboene har påpekt at det bråker "litt" nede hos dem... Tenkte å kjøpe noen leketepper, så det ikke bråker fullt så mye. Men barna kommer jo helt sikkert til å leke andre steder enn akkurat der teppene er... :o/ Lyst på hus, så barna kan få leke som de vil! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hus, men også leieboer så helt frie er vi jo ikke. Han er heldigvis tålmodig sjel så han har ikke sagt noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte leilighet i firemannsbolig i sommer, første etasje med stor platting og hage. Superfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flyttet inn i hus nå i juli. Et ganske gammelt hus (1960) men som vi nå har pusset opp fra topp til tå! Ble veldig fornøyd med resultatet;) Har heldigvis stor hage med selvbygd huskestativ og vi bor rett ved et friområde, så her går vi turer i skog og mark. Gjenstår gulvene da, men det er et evighetprosjekt som sambo og pappa skal ta seg av, så det blir en stund til enda;)

Har en "påbygd" leilighet, men den er selveier, så vi har ikke noen inntekt fra den. En ung mann, men som aldri er hjemme,så det passer oss fint når lillegull ikke vil sove på nattestid;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hus, som vi selv har bygd før vi planla barn. Vi har leieboere og måtte si opp de forrige, fordi de ville ha det stille og rolig (klagde for det minste, spesielt med barn involvert). Nå håper jeg på at de nye er omgjengelige. Jeg har iallefall prøvd å velge noen som virker tolerante overfor barn. Ja, carina du skulle ha fått byttet ut naboene dine, kanskje de er like kjipe som våre forrige leieboere;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor i borettslagsleilighet. To soverom, bad, kjøkken og stue. Det viktigste for meg da vi så på leilighet var at kjøkkenet var for seg (møkk lei av at kjøkkenet alltid må være strøkent om man får gjester!) og at barnerommet var stort nok til to stk. med tiden :)

Vi driver å pusse opp, og håper vi en gang kan selge med gevinst så vi kan kjøpe noe større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bur i rekkehus, kjøpte endeleilighet i januar/februar i år, flytta inn i begynnelsen av mars. Trivast veldig, men skulle jo gjerne hatt eget hus:) Det får komme seinare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i en fin 3roms, savner et rom til kontor/gjester/rot, og et større kjøkken! Ellers er jeg veldig fornøyd med leiligheten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på gård så her er det nok av både hus og utearealer! Og også nok arealer å vaske nå før jul (puh) Men veldig koselig og ikke minst med fjøsnissen som må ha grøt på juleaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...