Peoni Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jada, det er jo helt vanlig spørsmål å stille på en tirsdagskveld...he he. Men jeg skal altså gå med det, men finner ikke ut av hvordan de festes til strømpene! Hofteholderen er kjøpt på H&M, og har ikke små klips som jeg kanskje forventet meg... Ser heller ut som om de passer til strømper med hull i til festene? Er ihvertfall en anordning der en skal tre en hempe inni en annen hempe....hmm. Hvis noen forstår hva jeg mener. Hjeeeeelp!
Peoni Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. desember 2008 Skal seff stå HOFTEHOLDER!!!! ;0)
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Har du kjøpt en hofteholder eller en strømpeholder? Har du kjøpt stay-ups eller strømper til hofte- eller strømpeholder med klips, knyting eller knapper?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 har du en som med knapp putter du stayupsene inn og knepper igjen.. Om det er spørsmålet ditt:D
Peoni Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Ja, det kan du si!Vet jeg ikke, er ikke ekspert på området og rasket bare med meg en jeg likte... Det er en blondekant til å ha rundt livet, som det henger stropper fra. Men da trenger jeg kanskje strømper med fester i da? Søren og, det har jeg ikke... Har vare vanlige stay-ups og lårhøye vanlige strømper :0( Trodde det var klips på holderen som en bare kunne feste i alle slags strømper.
Peoni Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2008 Kanskje det, vrker som en liten gummiknapp som da skal presses inn, med strømpen i? He he, skal ikke være lett dette her...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 nei du bruker vanlige stayups... Klipser bare fast legg kanten mellom klips og lukk igjen
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Du skal kunne feste klips på stay-ups. De sitter ikke så godt, men hvis du unngår gymnastikken burde det funke Bare knepp dem på som om det skulle vært et hull/hempe der
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 legg strømpekanten mellom klipsen lissom.. som du har en hårspenne nesten.. skjønner nå?
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Trykkknapper kan også festes på stay-ups.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå