Gå til innhold

Dere som har hatt cyster på eggstokkene,se hit..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere hatt ubehag på ene siden eller har dere ikke merket at dere har hatt dem der?

Jeg i flere mndr(kke hver mnd) hatt ubehag på høyre side rett utfor navelen,kjennes ut som jeg er skikkelig oppblåst,ikke direkte vondt..Men når jeg har vært på do og gjort nr.2 el bare fått ut litt luft så blir det bedre en liten stund..Idag har jeg følt meg "dårlig":kvalm,ingen matlyst og har frosset,men har ikke feber,er også oppblåst/ubehag på høyre side,har vært på do mange ganger og vært litt løs i magen og...BLir litt engstelig av å være sånn så sikkert derfor jeg kjenner det så godt og hele tida og føler meg dårlig..

Om 1 uke skal jeg til gyn for å sjekke om jeg har cyster på eggstokken,legen mente det var enten det eller irritabel tykktarm(var på sjekk for 6 uker siden med det samme)

Gjør litt vondt/ømt når jeg klemmer på den iden på magen,men ikke så ille..Men jeg sliter litt psykisk og så jeg tror jeg får det til å bli litt værre enn det egentlig er

Men får en trøbbel med mage når en har cyster på eggstokkene? eller kanskje det rett og slett er tarmene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal love deg at cyster er VOOOOONDT...særlig når de sprekker..

Hatt på venstre. litt over hoftebeinet på en måte...

Vondt ja

Skrevet

Du kjenner at du har cyster ja, mine sprakk aldri- men bare vokste, så jeg måtte operere til slutt. Jeg kjente dem like over hoftebeinet, ikke konstant vondt, kun når de vokste, men generelt ubehag ja..

Skrevet

Å ja, huff det gjør vondt og du kjenner godt når de sprekker evn, vil jeg tro i allefall. Ut fra egne erfaringer er jeg sengeliggende når det står på som verst i perioder. Kom deg til lege ja, og få utredning og oppfølging

Skrevet

Takk for svar=)

Detter her er ikke så langt ned da,sitter vel litt under navlehøyde på høyre side...

Men det pleier å begynne med ubehag rett etter eggløsning,åsså gir det seg når mensen kommer...Men venter mensen nå,men nå er den så klart forsinket,sikkert for at jeg er bekymret:( Får prøve å slappe av..

Og bare 1 uke til ul,så da får jeg svar på om det er cyster på eggstokker el om det er irritabel tykktarm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...