☆Monkey Business☆ Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hvor lang tid brukte dere? Snuppa er 19 mnd og i dag var tredje dagen vi var i barnehagen. Jeg får ikke forlate henne, ingen av de voksne får hjelpe henne med noe eller holde henne. I morgen skal jeg liksom prøve å la henne være der alene og jeg gruer meg litt. Hun er skikkelig mammadalt. Hun vil ikke engang være hos mormoren sin, hun hyyler og roper på mamma bare hun ser på henne. Frustrerende.....
GuttemammaX3 Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 jeg gikk etter tre-fire timer første dagen, men var tilgjengelig og i nærheten de neste par dagene, men han har vært vant til å omgås mange forskjellige helt fra han var veldig liten... vanskelig å tilvenne henne når hun er blitt så stor uten å være vant til andre enn deg, så du må nok la henne ta det i sitt eget tempo...
☆Monkey Business☆ Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Men hun er egentlig godt vant til mye folk, tror det bare er personligheten hennes som er sånn....
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 vi brukte 3 dager og det gikk faktisk veldig greit, men han var ca 12 mnd og var ikke særlig mammadalt da, nå begynner han å bli mer mammadalt, men trives stadig i barnehagen. Det går seg sikkert til :-) Du må være positiv, de er jo gjerne vare for vårt kroppsspråk.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Noen ganger er det faktisk best å bare gå, med en gang!!! Og heller hente henne og være der en stund når du skal hente henne, tidligere enn hva som kommer til å bli normalt! Dess lenger man dveler ved å gå som foreldre, dess verre blir det når du først må gå. Venn henne likegreit til at mamma må gå med en gang, det blir kjempe tøft de første gangene, både for deg og jenta di, men det er det som stort sett funker best. Snakk med ped.leder på avdelingen hennes. Lykke til =)) Det kommer til å gå veldig bra =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå