Gå til innhold

Det er uutholdelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ikke skulle fortelle. Jeg har det perfekte alibi for julebordet, jul og nyttår. De jeg jobber sammen med vet ikke, familien vet ikke. De eneste som vet er min mann og min beste venninne og mannen hennes.

Jeg er 5+0 og har lyst til å skrike ut JEG ER GRAVID!!!

Men må vente. ARGGGGGGG. Det er ikke til å holde ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg. Kjenner meg igjen så godt. Men jeg har sagt det til noen flere enn du da....Men ingen i familien. Skal hyle det ut på julaften da alle er samlet :) Åååååååååååå, gleder meg :)

Det er jo bare så vanskelig, hver dag når jeg møter bekjente så er jeg på vei til å si det, men så må jeg svelge orda....har vært nære ved å røpe meg maaaaange ganger!! hihihi....skummelt og vanskelig detta!!

Jeg er 5+3 forresten...

Skrevet

Ja, ikke sant. Kan ikke huske det var så vanskelig sist.

Skrevet

Enig! har bare lyst å fortelle det til ALLE!;) og jeg har ikke noe alibi for jula:S har mange venninner, som kommer til å mase rævva av seg, og bli sure for at jeg ikke blir med ut..noen som har noen gode unnskyldninger jeg kan bruke?:P lurer på om jeg må si det til noen av de i jula;) har vertfall planlagt å fortelle det til min og kjæresten min sin familie på julaften:) er også 5.0 idag:)

Skrevet

Hei hei morfarogenlitenmedtut!

Husker deg fra bligravid! Ville bare si gratulerer så mye, kjekt å se at du kom deg over på første trimester! :-)

Skrevet

Takk, takk. Husker deg også ;-)

Gratulerer selv og lykke til

Skrevet

Ja, lengter etter å si det selv. er 6+4 omtrent i dag.

Ikke sagt det til noe familie enda heller.

Men vet jo ikke at alt er bra så litt skummelt å si det også.

Og så har jeg muligens fått litt mage allerede. så da synes det vel snart uansett:(

Skrevet

Jeg kjenner igjen dette, noe så veldig også!!

Er 6 uker på vei, og så kvalm at jeg er bleik som et laken :S

Har sagt det til de kommende to sett besteforeldre, samt mine arbeidskolleger. Jeg er 50% sykemldt pga kvalmen, og de andre på jobben var visst engstelige for at jeg var alvorlig syk så da fant jeg ut det var bedre å si det :)

Skrevet

Enig, men jeg kommer til å si det snart jeg altså og jeg er bare 4+3:) Tenker det er greit å ha god støtte hvis jeg mister også.Jeg er jo så stolt og vet de kommer til å bli glade:)

Skrevet

Ja, enig at det er greit å ha noen å støtte seg på dersom det går galt, så jeg har fortalt de helt nærmeste, men jeg har en slik trang til å skrike ut på jobben, til absolutt alle bekjente, fele familien og resten av verden

Skrevet

jeg ha såppas godt kontakt me min mor! så jeg sa det til henne etter jeg sa det til min kjære og bestevenninne!! det tok ikke lange tiden før mormor ringte og var veldig glad for å bli oldemor!! så de nermeste familien min å fammen te kjæresten min vet d!! å noen vennepar.. jeg har sagt det på jobb, jeg jobber som tannhelsesekretær å det er ganske travelt! så de ber meg om å ta det me ro hvis jeg stresser for mye!:P

det er uutholdelig å ikke si det ja! men får bare håpe det beste, leve som normalt og være glad!:)

jeg er 7+1 idag..

er greit med støtte om noe skal skje ja!! ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...