Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 De som har vært en klassiker i alle de år...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Hmmm...de er ikke kjempefine, men det er mange som har stilen til å bruke dem, og da blir de jo kule...syns de ser så tunge ut jeg Litt mer guttesko enn jentesko mener jeg...litt for spesielle for meg, og minner meg om 90-tallets "kule" gutter som hadde sæggestil...hehe
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Ikke akkurat stilig, men et godt, traust og fornuftig valg for menn med canada skjorte og levis 501. Praktisk kvalitet?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Nå tenker jeg på de til meg selv, jeg har igrunnen aldri likt de noe spesielt, men nå i år har jeg endret mening. Men er redd de vil "lyse" opp litt for mye... HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 He he :-) mannen min kjøpte nettopp et par cat-sko. Han syntes de var helt greie å gå med og forsåvidt kule, men han følte seg litt som Donald Duck :-D sa han og lo...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Hehe, ja d er akkurat d jeg mener, at de vil "lyse" opp for mye med den fargen de er i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå