Kari-mor :) Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Det er jo uten ammoniak. Noen som vet dette helt sikkert?
Gjøkeredet③ Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Det er vel ikke så mange her inne som vet heeelt sikkert, men det er nok mange som har en mening om det.. Jeg har ikke hatt noen betenkeligheter med det for å være ærlig.. Har både farga og stripa håret flere ganger mens jeg har vært gravid.. Og det har alle de gravide venninnene mine også gjort... (og det er en heil haug.. Tihi) Jeg er ganske sikker på at frisørene hadde sagt nei hvis de hadde visst at det er farlig... Kjipt å se ut som en dass på hue i 8 måneder...;o)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Du kan både ta glansvask, vanlig farge og bleke håret når du er gravid.. Men lurest er å gå til frisøren, siden glansvasken og all farge generelt er MYE sterke av det du kjøper selv... Jeg er frisør, så vet at dette ikke er noe skadelig..
Kari-mor :) Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 Flott! takk for svar Da blir det farging her i huset
3snuppeliner Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Frisøren min sa at det bare var å farge ivei =:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå