Gjest Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Guri jeg er så spent. håper de ikke gir seg denne gangen!
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 LYKKE TIL! Krysser fingrene for deg.
2SønnerSmå Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Lykke til =) Krysser fingrene for deg jeg =)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 så morro! lykke til, og hold oss oppdatert da
SommerBris Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Oiiii...... Gi beskjed om hvordan det går.... Lykke til.. Har selv 10 dager igjen, å går å venter;)
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 hadde det for 2 dager siden jeg også på natten i 6timer men så dabbet det av.. fått beskjed at jeg kan føde når som helst fra legen pga kort livmorhals.. så da trudde jeg at jeg skulle føde!! men neeeeeeeidaaaaaa!!!!! først når riene kommer så kan dem komme for fult ut da"!!!! krysser virkelig fingrene for deg at det går fullt ut for deg!!!! send over litt av det søvet her også da:)
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 åhh.. nå har de vært så på klokka, men nå er det plutselig lenge siden igjen... jeg vil ikke mere.. vil ha babyen ut! nå skal jeg hoppe litt rundt her, nå må hun komme. kjære smerter kom å ta meg!!
Sol + spire Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Sender masse fødestøv til deg her.. Ønsker deg masse lykke til!
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Tusen takk:) Jeg driver å peser fælt nå og er kjempe varm.. nesten sånn feber. Noen som har hatt det sånn? Det trykker også veldig i ansiktet og hodet.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 jeg har rier enda.. heldigvis.. men denne gangen tok det litt lenger tid mellom. feil utvikling jo! hehe
Sol + spire Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 Hei igjen:) Det er nok litt slik i starten. Riene er ikke særlig regelmessige. Slik var det i hvert fall for min del da jeg fikk datteren min. riene kom og gikk. jeg trodde også at det stoppet opp enkelte ganger. Jeg anbefaler deg at du tar det veldig med ro nå når du kan samle krefter. Du vil nok trenge dem senere. En vet jo aldri hvor lang åpningstiden er. Jeg lærte på min første fødsel at jeg skal samle de kreftene jeg har i den tiden jeg kan. Var så ivrig med at det skulle gå "litt fort" og gikk rundt for å få litt fortgang i ting. Var veldig sliten når selve fødselen kom i gang. Så hvil deg mens du kan Men dette går så fiiiint.. Du har en herlig tid fremom deg:) Stor klem:)
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #14 Skrevet 9. desember 2008 Åååå, masse lykke til Håper de ikke dabber av og gir seg da! Håper jeg også kommer igang snart...lå med reglemessige og ganske vonde kynnere/rier i natt, men plutselig våknet jeg klokken 13 og alt var over... Hold oss oppdater så lenge du klarer da
mei&mi + marcus :) Skrevet 9. desember 2008 #15 Skrevet 9. desember 2008 ååå så spennende!! =D Heldig du er som har vondt!! Lykkelykke til!!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå