Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 og det er IKKE akkurat han jeg er betatt av. jo, jeg elsker han. men på lørdagen var jeg på fest, alene uten samboeren/forloveden. kom i prat med en jeg vet om/kjenner litt fra før. Vi har aldri snakket så mye sammen, vi flørta ganske villt, men han er gift, jeg er forlovet. Han drakk ikke, han ga heller ikke utrykk for at han vil noe mer. Det endte med at han kjørte meg hjem, men først susa vi litt rundt. Turen var liksom så koselig, tror ingen av oss ville hjem! Som sagt, ingenting skjedde, jeg lekte litt med tanken, men synes det aller mest var veldig koselig og få litt... ja, hva skal jeg kalle det... Være sammen en som virkelig syntes jeg var gøy og trivelig.. Dette går nok over, men jeg har så lyst å bare... snakke litt mer med han! huff
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Jeg veit akkurat hvordan du har det! Samme er det med meg. Jeg er kjempebetatt av en annen, jeg har samboer. Jeg føler meg så vel når jeg er med han, og jeg vil heller ikke hjem til sambo når jeg er med han...Han er betatt av meg også, og vi har det så fint sammen. Det er så deilig når en føler seg spesiell, og en kjenner den kriblingen i kroppen man får av sånne gutter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå