Gå til innhold

noe på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde rier i går fra ca åtte tiden til kl 2 i natt så slappet det av en time så tok det seg opp i 3 tiden så gav det seg igjn i 4 tiden. så i halv ett tiden i dag forsatte det, men roet seg en halvtime i 5 tiden. så tok det seg opp igjen og er ennå.. men har ikke helt tidskontroll på de, mellom 7 og opp til 15, noen vonde og noen bare som kynnere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som maserier. Jeg hadde det et par dager sist før det ble "ordentlige" rier. Du er på rett vei, men kan nok fremdeles være litt tid igjen... Prøv å hvile (sove) slik at du ikke sliter deg ut før fødslen...:)

Lykke til!

Skrevet

hadde nett besøk av jm som sa det samme, hadde bare 1 cm opning ennå. så skulle ringe igjen om et par timer viss riene ble vondere o.l, er ca 5 min mellom hver nå..

Skrevet

riene gav seg igjen i elleve tiden i går.. en har hatt kynnere i hele natt så ikke sovet kjempe godt å har fortsatt kynnere i ny og ne. er slim på papiret hver gang eg er på do nesten.. ser egentli ut som om eg har snytt meg=P (ekle detaljer ja) så det gjør seg vel klart? men tror dere det vil ta dager eller uker til fødselen? blir slitsomt å gå slik lenge vil eg tro=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...