KarLuc +1? Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg tenker på det at sist jeg ble gravid så husker eg at eg var forkjølet i tiden fram til ikm.... med vond hals og sånn.. og nå får det meg til å tenke på om kanskje det er derfor eg er "syk" no?? hehe..... sikkert bare helt tilfeldig, men har truffet el ganske bra.... Så det får jo tankene i sving.. Har i tilleg sånne mens murringer om dagen.. og ikm er ikke før TIDLIGST i midten av uke 51..... så er litt spent denne gangen kan man si
_Lotus_ Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Så spennende da Når skal du teste da? Jeg hadde bestemt meg for IKKE å kjenne etter symptomer denne gangen, men nå har jeg faktisk mensmurringer, nederst i magen midt på, ikke på sidene (vet ikke hva som er mest "positivt - på sidene eller midt på?) Ganske sikker på at det ikke er innbildt, så enten er det noe rart i magen min eller så er det noe på gang, men tør nesten ikke tenke tanken...Har i utgangspunktet ikke så høye forhåpninger siden jeg har småblødd mye etter TR, sist i går, men nå har det stoppet helt..
KarLuc +1? Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 jeg har bestemt meg for ikke å teste før tidligst 22 desember.... Er min mor sin bursdag, så ska å tenne lys for henne, så hadde vært grådig kjekt med en positiv test da Nei, det med murringene har ikke eg peiling på... 1.pp trodde eg at eg var gravid, men ente opp med dem omgangssyken, derav murringer.. hehe.. men vet at det ikke er det denne gangen
Mamma-til-3-jenter Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Godjenta: Jeg var også forkjøla sist jeg var gravid, dvs da jeg fant det ut. Husker jeg kjøpte halstabletter da jeg var på apoteket og kjøpte graviditetstesten! Og jeg er også forkjøla nå!!! Har ikm på mandag, så jeg håååper!! :-) Men det er vel egentlig rette årstiden for å være forkjøla og da.....
KarLuc +1? Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 hehe... ja det er nettop det det er Annnonnymmmiaaa........ Men det er lov å håpe da
Mamma-til-3-jenter Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Ja, jeg gir ikke opp håpet før tr kommer... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå