Gå til innhold

Noen her som farger håret svart??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde det før å fargen satte seg så innmari i huden rundt hårfestet og hodebunnen selvom jeg vasket å vasket etterpå :-( klødde å fikk hudirritasjoner osv osv...Har prøvd sort farge fra garnier og loreal, farger håret til vanlig med blond hårfarge i samma merke å har ikke samma problem da.. hva med dere om fager håret svart, her dere samma problem?hvilken hårfarge er best?

Vil sååååååååååå gjerne ha sort hår igjen.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil ha sorte flekker så burde du gå til frisøren :P

Men jeg farget håret svart når jeg var 16 år.. Ta lagde vi en "beskyttelse rundt hode så jeg slapp flekkene :P Av plastpose :)

Skrevet

Farga med veldig mørk brun.

Passer på å vaske med våtservietter rundt hårkanten rett etter fargen er tatt oppi. Det tar det.

Selve hodebunnen forsvinner fargen etter en god vask. Må gnikke godt i hodebunnen med shampoo.

Skrevet

Jeg farger håret mørkebrunt, er nesten svart det.

Bruker den 10 min fra Shwarzkopft (ja aner ikke hvordan det skrives!!) hehe..

Når du har tatt i fargen så gni vekk farge på huden med en bomullsdott og vanlig shampoo.

Skrevet

Jeg farger håret svart, viss jeg er så uheldig og få svart farge på ørene i pannen ol. så tar jeg litt av den balsamen som følger med i hårfarge pakken og gnir på flekkene med en bomulls pad, og lar det sitte til hårfargen skal skylles ut. Viss jeg ikke har fått vekk alt etter og ha skyllt ut fargen tar jeg en bommuls pad med sminke fjerner og da går det vekk på meg ivertfall.

Skrevet

Aske fjerner sånne flekker.. Nå har jeg aldri hatt svart hår da, men brunt..

Skrevet

jeg pleier å smøre utsatte områder med nivea eller en annen fet krem før farging.... kommer det farge da er huden så mettet med krem at det ikke trekker inn, er bare å tørke bort sammen med kremen... men er litt klissete da:)

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Smør panne, ører osv med matolje før du begynner å farge, så bare fjerner du oljen med en serviett eller bomullsdott før du vasker ut fargen... da setter den seg ikke=)

Gjest Palodze + snulla og ia
Skrevet

Bare ang sort hårfarging på lyshåra folk...hva gjør dere med etterveksten og øyenbrynene?

Skrevet

Farger etterveksten og øyenbryna vel:)

Nå er jeg gyllen blond og har farga håret til brunt med rødskjær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...