♥Cherrypie♥ Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Gjorde det før å fargen satte seg så innmari i huden rundt hårfestet og hodebunnen selvom jeg vasket å vasket etterpå :-( klødde å fikk hudirritasjoner osv osv...Har prøvd sort farge fra garnier og loreal, farger håret til vanlig med blond hårfarge i samma merke å har ikke samma problem da.. hva med dere om fager håret svart, her dere samma problem?hvilken hårfarge er best? Vil sååååååååååå gjerne ha sort hår igjen.......
Slalotte Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Hvis du ikke vil ha sorte flekker så burde du gå til frisøren Men jeg farget håret svart når jeg var 16 år.. Ta lagde vi en "beskyttelse rundt hode så jeg slapp flekkene Av plastpose
snartmammapåny Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Farga med veldig mørk brun. Passer på å vaske med våtservietter rundt hårkanten rett etter fargen er tatt oppi. Det tar det. Selve hodebunnen forsvinner fargen etter en god vask. Må gnikke godt i hodebunnen med shampoo.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jeg farger håret mørkebrunt, er nesten svart det. Bruker den 10 min fra Shwarzkopft (ja aner ikke hvordan det skrives!!) hehe.. Når du har tatt i fargen så gni vekk farge på huden med en bomullsdott og vanlig shampoo.
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Jeg farger håret svart, viss jeg er så uheldig og få svart farge på ørene i pannen ol. så tar jeg litt av den balsamen som følger med i hårfarge pakken og gnir på flekkene med en bomulls pad, og lar det sitte til hårfargen skal skylles ut. Viss jeg ikke har fått vekk alt etter og ha skyllt ut fargen tar jeg en bommuls pad med sminke fjerner og da går det vekk på meg ivertfall.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Aske fjerner sånne flekker.. Nå har jeg aldri hatt svart hår da, men brunt..
GuttemammaX3 Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 jeg pleier å smøre utsatte områder med nivea eller en annen fet krem før farging.... kommer det farge da er huden så mettet med krem at det ikke trekker inn, er bare å tørke bort sammen med kremen... men er litt klissete da:)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Smør panne, ører osv med matolje før du begynner å farge, så bare fjerner du oljen med en serviett eller bomullsdott før du vasker ut fargen... da setter den seg ikke=)
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Bare ang sort hårfarging på lyshåra folk...hva gjør dere med etterveksten og øyenbrynene?
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Farger etterveksten og øyenbryna vel:) Nå er jeg gyllen blond og har farga håret til brunt med rødskjær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå