Blåbærmuffins Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Oppdaget i går en stor kul i den ene puppen, da jeg kjente på den andre var det likens der. Ble jo livredd, men siden det er på begge sider regner jeg med at det er normalt?? Kjennes ut som jeg har silikoninnlegg eller noe, kan liksom ta rundt klumpene. Søkte litt på nettet, ser ut som det kan være hovne lymfekjertler. Har ikm om en uke, puppene er dritømme. Kan det være tegn på at noe er på gang, eller er det bare tilfeldigheter? Har jo ikke hørt om at dette skal være et tegn...
ifie Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ømme pupper er jo fryktelig vondt! Men samtidig kan det være positivt, da! Jeg hadde sinnsykt vonde pupper i begynnelsen av graviditeten med gutten min. Helt grusomt vondt!! Siden det er store kuler kan det være melkekjertlene som er ømme. Det er jo stort sett det (+ fett) puppene består av. Ømme pupper er absolutt et graviditetstegn, men kan også være tegn på eggløsning eller mens. Håper det er spire,da! Lykke til!
Blåbærmuffins Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Det at puppene er ømme er ikke noe veldig nytt for meg. Hadde iallfall kjempeømme bryster og spesielt brystvorter i ca en uke før mens forrige pp. Er dette med kulene som er nytt. Tenker jo litt at alt som er nytt kan være positivt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå