Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg må bare få ut litt aggresjon akkurat nå.. Jeg er skikkelig forbanna på svigerfar.. Samboer'n min ringte han nå rett i stad, for å minne han på det barnesetet han lovte han skulle kjøpe...Men da klarer han å prestere å si at vi veksler han med noen andre, og at han ikke har råd til det nå.. Siden han satt å sa her for litt siden at han skulle kjøpe det til ungen, har ikke vi lagt unna penger til det nå før jul... Han sa også at ungen ikke trenger å ha bilsete før den er 6-8mnd gammel... Hva fa**?? Åssen tror han at vi skal frakte ungen fra sykehuset da, og når vi f.eks skal i butikken?? I helikopter??? OH MY F****** GOD ASS!!!!! Måtte bare få ut litt sinne her...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Jeg hadde blitt sikkelig skuffet hadde det vært en av foreldrene våres.. Heldigvis er dem ikke sånn.. vi fått det vi har blitt lovet, selv om vi har penger til det selv
Tigerpote Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Ehm, hvor gamle er dere egentlig? Jeg ville aldri ringt for å spørre "hvordan blir det med det du sa du skulle kjøpe?" Dersom noen hadde sagt de skulle kjøpe noe til oss, foreldre eller svigerforeldre, hadde jeg da virkelig tenkt at de hadde snakket seg litt over hodet eller glemt det om det ikke hadde blitt noe av. Kunne til nød blitt litt skuffet, men hei, det er da DERES ansvar å kjøpe det barnet trenger, ikke foreldrene deres! Sint ville jeg aldri ha blitt, kan jo hende dere misforstod ham også. Du høres utrolig bortskjemt ut!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Hvis han lovte å kjøpe det til dere, så har han jo tråkket grundig i salaten. Kanskje det er demensen som sniker seg innpå?(!)? Dårlig gjort er det. Dere får ta en pengeinnsamling, fra sparebøsser og andre slektninger. Evt; Si at dere missforsto en person som hevdet at dere skulle få det i gave (ikke si hvem det er for å beholde julefreden).
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Nei, bortskjemt er jeg ikke, jeg har alltid måtte klare mg selv, og skaffe det jeg måtte trengt til meg og mine... Men når noen sier at de vil kjøpe noe til sitt kommende barnebarn, og i tillegg sier at vi ikke trenger å tenke på det, da må jeg si at jeg blir skuffa... Vi har ikke råd til det nå, men barnesete skal vi få kjøpt selv Da kan han bare sitte der, med eller uten dårlig samvittighet Samboer'n min blei skikkelig flau over faren sin, og jeg syns synd på han, for det er jo ikke hans skyld stakkar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå