Gå til innhold

Trenger råd folkens :) se her........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planer om å reise til India i februar...da er jenta vår ca. 6 måneder. Hva må man ha med seg tror dere?

grøt, nan pulver....hva annet???

hvordan er det under flyturen da??? den varer jo noen timer.....jeg ammer jo....trenger jeg å ha med noe grøt eller sånt for flyreisen også????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm

Så lenge du ammer så er det jo ikke så mye mat og sånt du trenger. Når de er 6 mnd skal de jo såvidt begynne med grøt og sånt.

Jeg ville nok satsa på pupp og litt grøt hjemmefra, jeg. For å være helt sikker på at ikke ungen ble tullete i magen av fremmede bakterier, hadde jeg basert meg mye på å amme, tror jeg.

Ellers hadde jeg tatt med det vanlige: klær, myggnett, reiseseng, vogn, nok bleier til reisen og et par dager av turen. Sjekk forresten det, hvordan tilgangen på engangsbleier er der dere skal. Bruker ungen smokk, så ta med det godt lager- kinkig å ha mistet alle smokkene halvveis i ferien, og så ikke finne flere av samme type. Ta med et bæresjal e.l. hvis du bruker sånt, det kan være praktisk på reise.

Og så må du kontakte legen snarest, og finne ut hvilke vaksiner dere trenger. Noen vaksiner trenger å "virke" en stund før de er effektive.

God tur, da :-)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Vannkoker, om d ikke har kokemuligheter.

Skrevet

tusen takk skal dere ha. håper flere kan komme med råd...dytter til her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...