Gå til innhold

Mobiler, kundeservice og en smule frustrasjon.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som villig lot meg lokke til Onecall med løfte om gratis ringetid, masse gratis SMS osv... Og regningene lot vente på seg, aldri har jeg hatt så billig mobil. Men hvor lenge var Eva i paradis?

Plutselig var dekningen borte, helt borte. Underlige greier, dette var nytt. Etterlysning ble iverksatt, Kundeservice: "du må bare smøre deg med tålmodighet, desverre. Jaja, hvor lenge da? Intet svar.

Så her sitter jeg uten min elskede mobil (en smule avhengig, ja...) og en hel "mobil-fri" uke har passert.

Skulle ønske jeg kunne huske hvordan man klarte seg uten mobil før....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Defor man burde holde seg unna disse billige selskapene. Hold deg til en av de store og bra! :o)

Skrevet

Ser sånn ut gitt! Men tar desverre to uker når jeg beholder nummeret da ;o(

På lille-lillejulaften er jeg oppe å gå igjen,med ny leverandør, gleeeder meg.

Skrevet

Dårlig altså, noen ganger blir det vel bare for godt til å være sant..

Jeg var på Elkjøp i går, etter å ha ventet TO MND!! på en mobil fra service, også fant de den ikke!! Ikke på dataen eller noe, men idag fikk jeg meldig om at det bare var å komme å hente den, møkka Elkjøp!

Skrevet

Så kjipt.

Har onecall selv, men er veldig fornøyd. Alltid hatt dekning (men nå er jo jeg stort sett bare her i Oslo da), og fått kjempebra service de gangene jeg har hatt behov for å kontakte de. Kjedelig å "miste" telefonen sånn, man er jo blitt helt avhengig :)

Skrevet

Sliter med abstinenser her nå ja.

Det som er enda mer merkelig er at det på nettsidene står at alt virker nå (stått at det har vært problem torsdag og fredag forrige uke...), så da gjelder det vel bare meg da ;o(

Synd det må ta sånn tid å få byttet operatør, er jo ganske avhengig av "dingsen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...