Gå til innhold

"en gang utro, alltid utro"

Anbefalte innlegg

Skrevet

FEIL! jeg hadde vær sammen med en i tre år da jeg falt for fristelsen. (ingen barn). bodde sammen og hadde et stabilt forhold. og nå får jeg vel høye protester, men jeg elsket han over alt i denne verden. men allikavel hadde jeg altså sex med en annen. dette skjedde kun en gang fordi samvittigheten åt meg opp. ble direkte uvell og kvalm. dette førte til slutt til at forholdet røyk. ikke fordi jeg sa noe om det, for det gjorde jeg aldri, men fordi uansett hva jeg gjorde eller vi gjorde sammen så tenkte jeg på hva jeg hadde gjort.

det er noe som heter å lære av sine feil og det har jeg så absolutt gjort! er i et forhold som har vart i to år nå og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri kommer til å være utro. den følelsen jeg hadde vil jeg aldri ha igjen! og ikke minst, jeg vil ikke såre noen slik igjen. jeg elsker min samboer, og vet hva utroskap kan gjøre med et forhold, så det kommer ALDRI til å skje igjen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel..en skal aldri si aldri.. Men er i akkurat samme situasjon som deg. Og jeg er blitt voksen siden den gang og tenker på en helt annen måte. Utroskap er en forferdelig ting og jeg håper virkelig ingen av oss gjør noen så vondt igjen! Og det tror jeg heller ikke at jeg/vi gjør:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...