Ksenia & Anjem Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Kan det være noe annet enn mark? har ikke fått sett på avføringen hans fordi han går jo på do--- men han sier han klør der hele tiden..
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Det gjorde min også for en stund siden. Klødde hele tiden, men jeg så ingen mark. Hvis du legger han over bena dine og sjekker rompa hans skal du kunne se dem med en gang. Små hvite mark.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Min hadde ikke mark, men det kan kanskje være litt avføring som har blitt sittende igjen etter dobesøk som klør?
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Hvis du tar en titt på morran så skal det vanligvis være ørsmå mark som synes for det blotte øyet i rompa....ikke festlig å sjekke sånt, men må man så må man. Helt ufarlig, men veldig ubehagelig. Husker guttungen klødde som gal da han var 3 1/2år, hadde da spist "surgras" ei tid forut.
Minnie Mom Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Får han tørket seg ordentlig etter dobesøk da? Hvis han tørker seg selv mener jeg..
Ksenia & Anjem Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2008 Jeg kunne ikke se noe..skal de vært helt i åpningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå