første lykke Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Har akkurat farget håret mitt med garnier nutrisse, men tenkte jo ikke på at det kanskje ikke var så lurt før jeg var ferdig da.. men er vel ikke farlig det???
lykkeligV Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Hei. Det er ikke farlig i det hele tatt=)Jeg var hos frisøren i dag å bleket håret mitt. Frisøren sa det ikke var farlig-hun har jo utannelse i faget, å lærer slike ting. Farg håret, og kos deg =) Trenger ikke se fæl ut på fordi man er gravid=)
Pulverpadda Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Jeg leste her om dagen at mam ikke skal gjøre det de tre første mnd :S
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Googlet litt på nettet, og det står forskjellig over alt.. Håper virkelig ikke det er skadelig, for vil gjerne freshe opp hårfargen før jul. Tenkte å høre med legen jeg skal til på mandag, på tidlig ul.
Duggfrøken Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Farlig eller ikke farlig. Alt man smører på huden kommer inn i blodet i bitte bitte små mengder. I hårfarge er det amoniakk som er det mange er redde for når man er gravid. Jeg er selv utdannet frisør, og du vil ikke finne noen frisører som sier det er farlig å farge håret, det er det ikke nok forskning om. Om du er veldig redd eller veldig opptatt av å ikke få noe i deg annbefaler jeg å legge hårfargen i folie hos frisøren. Da får du ikke noe farge på huden, bortsett fra i 30sec. når fargen blir vasket ut. Dessuten er det jo muligheter for flere nyanser for å lage et fint spill i håret ditt når du får det lagt i folie Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå