Poppie Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hvordan er det med dere? Bruker/skal pappaen være med på jordmor-kontroll(ene)?
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 pappaen er med på mine kontroller med mindre han er på sjøen.
Ayka 09+13+14 Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Skal til første JM-kontroll i morgen. Da skal pappa'an være med:) Men om han blir med på resten av JM-kontrollene,får tiden vise.. Siden det er vår første,så er det jo litt koselig å ha han med.
Juni prinsesse Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Pappa er med! ) Vi er jo sammen om dette, så jeg hadde følt det veldig rart å gå alene... Dessuten husker jeg jo bare halvparten av det legen har sagt når jeg kommer hjem så det er litt greit at han får høre det selv... )
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Ja og nei. Han var med på første legetime, ul i uke 10 og skal være med på ordinør ul imorra. Men var ikke med til lege og JM i går, men det var fordi han ikke kan ta så mye fri fra jobb. Blir nok med senere:)
Poppie Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2008 Her er pappaen foreløpig ikke med. Men han blir sikkert med i alle fall en gang til jordmor, tenker jeg. Sist var han med flere ganger, men tror ikke han følte han fikk så mye ut av det... Hadde jo vært koselig om han var like ivrig på å gå til jordmor som det jeg er, men det er jo ikke så rart at han ikke er det, hehe.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 her er pappan med så ofte han kan.. Men siden vi har to små fra før, og det at han er med til jordmor betyr at han må ta igjen timene sine på ettermiddagen/kvelden,så har vi valgt denne gangen at han ikke er med på alle. Men han vil gjærne være med, så spørs om ikke han sniker seg med på de fleste alikkavell.. Men UL er han med på !
krysserfingrene:) Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Her er pappa med:) Mitt andre barn, men hans første. Han er kjempe engasjert og trives når vi gjør ting sammen:)
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Her har pappaen ikke vert med foreløbig,fordi det har vert vanskelig å kombinere med jobb. Er 24 uker så håper da han får muligheten ved en senere anledning. Har veldig lyst å ha han med.
Castein81 Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Vi skal på første jordmortime (helsestasjon) i morra og da skal pappan være med. Vet de på helsestasjonen syns det er koselig at pappaene er med også :-)
ohayoo Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Første gangen var mannen min med av og til, men som oftest ikke. Var med den første gangen og når det begynte å nærme seg slutten så framt det passet med jobben hans - denne gangen har han vært med hver gang så langt, men det er fordi han er hjemme i permisjon med første ungen nå og da passer det jo greit å bli med (og så har jeg privatsjåfør til jobben etterpå). Vi er jo ganske "erfarne" på dette området, det er ikke mye som forandrer seg på jordmorbesøkene i løpet av ett år (første ungen kom i januar i år, andre ungen kommer i mars neste år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå