Hakkamella Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Har så blærebetennelse at jeg holder på å gå fra konseptene! Var til kontroll sist torsdag og leverte en urinprøve som var så ille av grums at jordmor ikke hadde sett maken. Men da hadde jeg ikke plager... I natt trodde jeg aldeles jeg skulle gå inn i prematur fødsel pga smertene! Det svei, brant og klødde så grusomt, og det eneste som hjalp var å sitte på do. Jeg har gått på antibiotika siden torsdag, men det viser seg at bakteriene reagerer ikke på den antibiotikaen, så jeg må få ny. Skal hente den i morgen og begynner kuren umiddelbart. Jeg håper bare for all del at smertene gir seg øyeblikkelig også, for ellers ender jeg vel på klinikken!!!!!!
nurket<3 Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 så kjedelig... vet hvor vondt det gjør! har hatt to runder med det selv. Det kan det hende du har den samme bakterien som jeg hadde andre gangen. da må du gå på en annen type antibiotika, i tillegg til at når fødselen starter så må du få antibiotika igjennom drypp. jeg hadde det i uke 18, men har fått beskjed om at jeg må allikevel ha drypp under fødselen, p.g.a. den bakterien.
Hakkamella Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Åhh.. det må jeg huske. Må nevne det for legen at han skriver opp på skjemaet mitt som jeg skal ta med når jeg føder. Der står jo ellers info de trenger om meg og den lille.. Takk for tipset!!!!!!!!!!! Eller advarselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå