Gå til innhold

Hvordan ligger dere ann med juleforeberedelsene?


-carina-

Anbefalte innlegg

I går kom juletreet i hus, i dag fikk jeg sendt avgårde julekort og de pakkene som skal med posten, har også kjøpt julegave til mannen og til januarbarnet. Eneste som mangler er faktisk gave til eldstemann, der er mannen og jeg litt uenige om hva vi vil kjøpe. Men vi har nå god tid på å bli enige da... :o)

 

Skal pynte her på lørdag, søndag får vi litt julebesøk, så da er det koselig om det er litt jul her i huset... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk tatt et jafs på julegavefronten i går. Kom plutselig på denne uka at de jo er på tide med noen julekaker. Har hatt kalendere hele tiden, og adventsstake / syvarmet/ adventsstjerne. Julekort har jeg ikke tenkt på, og lys ute kom først opp i går. Pleier alltid være sånn at jeg ikke klarer vente lenge nok med ting i jula, men av en eller annen grunn (baby, kanskje..? ;o) ), så er jeg helt tatt på senga i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julepynten er oppe(det lille som vi har)! Har klart og rotet bort en kasse med julepynt når vi flyttet, så det er ikke så veldig julete her at det gjør noe..:( Alle julegavene var ferdig for 2 uker siden. Men julekaker og slike ting blir det ikke noe av. Skal ikke være hjemme i jula, så ser ikke helt vitsen. Men heldigvis har jeg en mor som pynter kjeempe fint til jul! Elsker og være hjemme i julen. Det er skikkelig "amerikansk jul". Hehe;) Så da kommer heller julestemningen når vi er hos mamma og pappa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...