Gå til innhold

Feirer dere jul hjemme eller borte?


-carina-

Anbefalte innlegg

Vi orket ikke sånn farting hit og dit i jula, så da vi fikk barn sa vi at nå skal vi heretter feire jul hjemme hos oss selv...

 

GLEDER meg til jul! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir farting på oss:)

Men eg orka ikkje stress med juletre pynting osv, julemiddag og alt anna som må til.

Har egentlig nok med å ta meg av ungane på en sånn dag:)

Har en samboer som ikkje alltid er like flink til å hjelpe til ute at eg må mase, så da tar vi heller turen til mora mi:)

Så kan heller alle hjelpe til litt, slappe av og kose seg med ungane:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du =)

bruker og feire hos mamma.. men nå etter at vi har fått ungen så er det blitt planlagt og ha det her hos oss i år. det gruer jeg meg til.. ordne hele selskapet her i min lille stue.. blir en trang og koselig jul hvertfall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal begynne å være hjemme hos oss selv nå som vi har fått barn. Gleder meg til å lage egen jul:) Det blir meg, samboer og lillegull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig koselig å få feire hjemme hos seg selv. Da kan man lage akkurat de tradisjonene man selv vil...

 

Heldigvis har mannen og jeg nokså lik oppfatning om hva vi vil, og i hvert fall er vi enige om at ribbe er julematen begge to! :oD Har flere av de tingene vi er vant til hjemmefra, men så legger vi til litt tradisjoner selv også. Har blant annet ut byttet ut dessertene vi er vant til og heller lager fruktsalat. Og vi skal innføre formiddagsnisse... :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...