Vestlandsspire Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 har en AngelSound hjemme,og hørte på hjertelyden for noen timer siden. Da var den 160 slag per minutt, målte en gang til nå og da var den ca 135 slag per minutt.. Normalt?
Underveis --> Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ja, det er normalt. De svinger i puls de som oss. Man klarer heller ikke å skille kjønnene fra hverandre på pulsen, selv om mange kunne ønske det ;-) Jeg bruker stetoskop jeg da, og min gutt ligger som regel rundt 150, men har også blitt målt til 128 som laveste (om jeg ikke husker feil). Er snart i min 27. uke.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Hvilket kjønn er det HI? Min er også på rundt 160 slag.
Vestlandsspire Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 Takk for svar! Er 23 uker på vei, men vet ikke kjønn eg da, skal få være hemmelig helt til h*n kommer ut Kommer til å gå over på stetoskop eg og snart tenker eg, men må si angelsounden har vore grei å ha, hørte småen allerede når eg var 9-10 uker på vei.. veldig gøy for samboer og datter som ikke er med på kontrollene
LilleSolaMi<3 Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 hjerteslagene øker logisk nok når den lille turner mye og er aktiv,og synker når den er roligere og evnt sover=)
happymum! Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Dere som bruker stetoskop... Hvor plasserer dere det? er bare 15+3 men tenkte å prøve jeg og.
Underveis --> Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Det kommer an på babyen hvor jeg plasserer det. Hade ikke sjans til å høre noe i uke 15. Blir for langt unna. Da trenger du doppler. Det er først de seneste ukene (er i min 27. uke nå) at jeg rimelig enkelt kan finne hjertet til Junior med stetoskop. Kjenner hvordan han ligger, og så leter jeg der jeg kjenner at kroppen hans ligger.
happymum! Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 jammen da gjelder det bare å ha litt mer tålmodighet fremover så merker man det til slutt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå