storebror og junibaby=) Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 her er det 1 kg i pluss.godt det ikka var mere,da det er blitt endel cola det siste...Hva med dere?
Poppie Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Er i uke 13 nå, og ikke lagt på meg ennå. Har tilbrakt dagene på sofaen og spist hele tiden for å unngå kvalme og hodepine. Var akkurat slik sist også, men da gikk jeg ned en kilo til uke 12. Men da jeg føst begynte å legge på meg, så la jeg på meg mer enn nok.
Pennuna Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Har lagt på meg en kilo. Spiser det jeg har lyst på, men matlysten har svingt veldig så langt. Forrige gang la jeg på meg 9 kilo på hele svangerskapet, enda jeg på slutten spiste enorme mengder godteri. Tør ikke håpe på det samme denne gangen...
Juni prinsesse Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 1 kg?? Hvordan er det mulig?? Jeg er i uke 13 og har lagt på meg 7-8 kg... Synes selv jeg er håpløst stor til å være så tidlig, men jeg håper at det kanskje jevner seg litt ut med tiden. Nå skal det sies at jeg hadde en vannvittig matlyst de første månedene i forhold til hva jeg pleier. Jeg var flink til å spise sundt, men kiloene trillet på likevel... I morgen må jeg ut og kjøpe nye klær... :oS
Storebror & Lillesøster Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 det er veldig individuelt noen legger på seg mye i begynnelsen og noen mest på slutten,er vel mes vanlig på slutten,men er man 2 gangs så får man fortere mage,men det stemmer ikke heller alltid,jeg venter nr2 og er i uke 17+4 og har ingen mage og tatt av meg 2 kg,vært mye dårlig og SM i 2 mnd,var sist slik også,men kiloene kom etterhvert de:)
Noddy78, en av hver! Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Som Gullgutt & baby i magen skriver er det ingen fasit på dette. Selv har jeg -7 kg og er 15 uker. Matlyst er så som så og har kastet opp mye de siste 3 ukene. Ble sykemeldt sist uke fordi jeg har gått ned så mye. Gikk ned 3,5 kg med forrige så håper det snur snart. Alle er forskjellige ;-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Er 17+3, og har gått opp 1,5 kg. Spiser mer enn før, men ganske sunt, og går lange turer med hunden hver dag- tror nok det hjelper:)
Ayka 09+13+14 Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Da jeg var 12uker på vei,hadde jeg ikke lagt på meg noe... Er 14,5uke på vei nå. Skal veies i morgen hos JM. Er spent å se om vekta har gått opp...men må spiser jeg "normalt" igjen etter å ha vært mye dårlig + går turer hver dag,så tror ikke jeg har gått opp så veldig mye i så fall.
tre gulljenter <3 Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 jeg er i uke 17. var -3 kg i uke 12, og ser ut til å være det enda. Håper det varer en stund til... Jeg har nok å ta av... Med mine andre to var jeg 18 kg lettere da jeg ble gravid, og da tok jeg av 2 kg de tre første mnd, men så kom kiloene rennende og 20 kg ble det med begge. Men nå er jeg jo nesten så tung, så jeg håper på at jeg ikke skal legge på meg like mye nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå