Gå til innhold

jenta mi er bitteliten hehe :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

var på sykehuset for en sjekk i dag pga jeg følte ikke jeg kjente igjen hverken bevegelsene eller rytmen hennes. var liksom ikke noe som stemte.

 

alt sto bra til, men jeg skal inn igjen i morgen for de ville være helt sikre.

 

på UL så jordmor at hun var litt liten. normal, men litt liten. jeg er temmelig lita selv så det er jeg bare glad for hehe..

 

noen som har fått beskjed om det samme, men som har født en stor unge?

 

(tenker litt siden jeg ikke er så stor selv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min veninne fikk beskjed om at barnet var veldig lite. Magen hennes var liten også...men ut kom det en baby på 4,5 kg og en morkake op 1 kg så de kan ta veldig feil ja!!!! Hun er liten hun også....

Skrevet

ho ho ho.. jøssukai hehe.. magen min er skikkelig liten den au ja..

4,5kg? ja da snakker vi :P hihi.. vi får nå se. like velkommen er hun nå uansett :) syns nesten det er rart at leger kan si noe sånt utifra UL siden det viser seg å ikke stemme mange ganger.

 

Skrevet

Ja, tror det et mye usikkre mål. Jeg har fått vite masse rare vekst tall, men det er vel vanskelig å stipulere veksten ut i fra målene de tar på ul. Veninna mi var helt i sjokk hun, for hun ventet seg en pitteliten en..hehe. Barnet gjemte seg tydeligvis bakover i ryggen eller noe!

Skrevet

Fikk beskjed om at babyens mage er litt liten, ja. Var litt under snitt mens hodet var "helt normalt". Så de sa at det neppe kom til å bli en stor baby... Vi får nå se :-) Skal tilbake på ul om et par uker for å dobbeltsjekke at han får den næringen han trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...