Gå til innhold

Når blir magen normal etter fødselen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på nye A-hus og tok en smugkikk på barselavd. La merke til at alle mammaene som trillet rundt på babyene fortsatt hadde veldig store mager.. Nå er det 12 år siden sist jeg fødte og husker ikke hvor lang tid det tok før magen ble nogenlunde normal igjen. Er det snakk om dager eller uker tro?? Kanskje likegreit å bare pakke mammabukser i sykehusbagen...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der lurer jeg også på!!

Skal jeg pakke med mammaklær på sykehuset?? Er vel ikke noe behagelig med stramme treningsbukser eller noe sånt rett etter fødselen... Har ganske stor mage nå, uke 37, og den blir vel større også....så d tar kanskje litt tid før den går sammen etter fødselen????

Dere som har fødet og kan svare på dette: Går den "sprengt" mage følelsen bort med det samme etter fødselen? Tenker da på om man kan bøye seg uten å få maten i halsen, knyte skolisser/ i d hele tatt få på seg skoene og sokkene...... Eller blir man gående "gravid" noen uker etter fødselen også:-o

Skrevet

Jeg pakker iallefall mammaklær i bagen denne gangen. Lange gode topper og mammabukse. Ble litt overrasket sist over hvor mye av magen som ble igjen etter ungen var ute... ;) Hos meg tok det iallefall ganske lang tid før magen trakk seg sammen etter fødsel sist. Var pløsete og deigete... Det gikk sakte, men sikkert framover.. Hadde sansen for å bruke klær som strammet inn magen.

Hvordan følelsen var rett etter fødsel husker jeg faktisk ikke. Jeg var så dårlig form at jeg klarte ikke noe annet enn å ligge.. Men det var iallefall deilig å bli kvitt den gravidmagen som skumpet borti alt og var i veien hele tiden. :)

Skrevet

Må kanskje legge til at jeg har venninner som har sklidd rett inn i sine gamle dongeribukser rett etter fødsel... Heldige de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...