Gå til innhold

Farget du håret hjemme da du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var gravid?

Kom til å tenke på det at den lukter jo veldig stramt, men er det forskjell på å sitte på salongen å farge håret når man er gravid kontra det å farge selv hjemme?

Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg farga håret hjemme da jeg var gravid ja.

lukter ikke stramt av den sorten jeg bruker.

bruker schwartzkopf vital.

Skrevet

Jeg begynte å farge håret for 2-3 mnd siden, bruker wella viva, den likter litt stramt altså.. Kanskje noen merker er mer vennlige enn andre?

Skrevet

Har hørt at man ikke skal farge håret når man er gravid. Ikke pga lukt og lignende, men fordi håret kan reagere ulikt fra vanlig. Man kan risikere å få en helt annen farge pga hormonene eller noe :)

Skrevet

Det har jeg også hørt :) Men tenkte mer på om gassene/luktene kan være farlig for fosteret, men man skulle vel ikke tro at det er annerledes utsettelse hjemme enn hos frisøren?

Skrevet

Oj, farget håret hjemme her i går kveld jeg?! :(

Aldri hørt at man ikke kan farge håret som gravid:(

Men gjort er gjort, og fargen ble fin!:)

Skrevet

Det har ingenting å si for fosteret!!

Ja jeg farga håret hjemme.... Den eneste grunnen til at det anbefales litt mer å farge hos frisøren er det at hormonene kan gjøre det at hårfargen ikke blir helt som man tror! Frisøren har kontroll ihvertfall! :)

Skrevet

Jepp, både farga og stripa. Spurte i butikken om det gikk bra og det gjør det. Hun som jobbet der jobbet som frisør da hun var gravid og det gikk jo bra det også. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...