Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Våkna i mårrest, og ansiktet mitt er sikkert dobbel størrelse... Skjønner ikkeno jeg! Er ikke hoven noe annet sted, det er kunn ansiktet som har blitt trillerundt i løpet av natta! Er hoven rundt øynene, og fått bollekinn liksom! Formen er ikke helt på topp i det siste, har følt meg litt "rar" med løs mage, masse mensmurringer og vært uvanlig irritabel. Er 36+5 i dag, så det begynner å bli tungt. Men kan jeg rett og slett bare være fryktelig sliten, eller...? Noen?
twitter Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Det kalles fødselsansikt - mange blir skikkelig hoven i ansiktet når fødselen begynner å nærme seg. Kan dog ta noen uker til.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Jepp høres ut som fødefjes:) Jeg har hatt det i par uker selv, pottitnese og hele pakka.. hehe:)
mammaen til 2+1 Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 men det kan og være svangerskapsforgiftning..! Lenge siden du skal eller har vært på kontroll?
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Skal på kontroll på torsdag, og håper for all del det ikke er svangerskapsforgiftning! Fødeansikt hørtes bedre ut, men håper det isåpfall ikke drøyer veldig lenge, for det er IKKE gøy å se ut sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå