lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 at vi skulle slutte å kjøpe julegaver til de voksne fordi min tante er så utakknemlig uanset hva hun får. Jeg svarte at joda, det kunne jo gå ann, men jeg er jo ikke voksen da i denne sammenhengen. jeg vil ikke slutte å få julegaver.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Hva med å bare kjøpe til nær familie da? At du kjøper til foreldre, søsken og evt besteforeldre.. Det gjør vi, og til tanter og sånn kjøper jeg noenganger en konfekteske til hele familien.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Joda, det går jo det, men jeg føler jeg har så god kontakt både med tanter, søskenebarn og slikt, men kjøper ikke til samboers tanter, søskenebarn og slikt, de har vi ikke så god kontakt med. Får se etterhvert, i år har jeg kjøpt til de fleste som skal kjøpes til. Jeg hadde forøvrig ikke likt å få en konfekteske, jeg liker ikke konfekt engang.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 om ikke du liker konfekt, så er det veldig kjekt å servere når man får gjester:))) Liker ikke konfekt jeg heller, men syns det er kjekt å få....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Tror at om jeg hadde fått konfekt hadde samboern vært snar å spise de bitene han liker, så hadde det bare vært de bitene "ingen liker" igjen til gjester. Han er en godtermons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå