Piipii Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt litt stilige ulldresser til en gutt på 1,5 år. Gjerne med hette på Kan godt være fleece også
Zitro Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 har sett noen fine tykke hos babyshop fra Troll, men direkte kule var dem vel ikke... leter etter det til babyen min selv se... :-)
Piipii Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 Ok, ser så mange barn som har litt artige dresser, men aner ikke hvor de har kjøpt dem henn, får spørre neste gang jeg ser noen hehe. Fant en på nøstebarn som var litt stilig da, så kanjse jeg går for den:)
~sjiraff~ Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Hva mener du med stilig da? Og mener du ute eller innedress? Janus har flere typer, hele og to-delte. Noen til innebruk og noen til ute bruk. Ellers har jeg funnet en stilig en (innebruk) fra merket by-Torinn som jeg ønsker meg til jul. Nøstebarn har jo også flere typer.
Piipii Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2008 tenkte egentlig mest til utebruk:) En som eks har en litt andeledes hette på seg eller noe sånt. Eller et stilig mønster på f.eks. Har sett en som likner på en drage den var sikkleig stilig:)
~sjiraff~ Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 http://www.by-torinn.info/ Sjekk ut denne, de har mye stilig ulltøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå