Gå til innhold

begynner å bli lei av dritunger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..som ringer på døra uten stopp hele dagen.. "kan vi få gå tur med hunden?".. angrer på at jeg lot de gå tur med han første gangen de spurte, nå slutter de jo aldri med dette maset. og det er nesten forskjellige unger hver gang, så det hjelper ikke å si nei, for neste gang er det noen andre som ringer på!! argh..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

kan dem ikke gå tur med den da? Så slipper du? :) Jeg var mye hundepasser når jeg var liten, var så stas atte :o)

Skrevet

jo jeg lar de som regel gå tur med han, artig for hunden. men jeg er lei av maset dems fordi. de ringer på tidlig på søndager og åpner vi ikke da, så ringer de gjerne på 5 ganger til, for de vet vi er hjemme.. nå kom de nettopp, og jeg sa at de måtte banke på døren når de leverte han tilbake for lille jenta sover, men tror du ikke de RINGTE på igjen. og før de ringer på, går de å ser inn stuevinduet for å se om hunden er her. driiiitlei.. må sette opp piggtrådgjerde rundt hele tomta snart..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...