Gå til innhold

IPOD eksperter herinne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt ny IPOD, og vil jo gjerne ha med musikken fra den gamle til den nye IPOD. Nå har jeg kåla i to dager, og klarer ikke skjønne hvordan jeg skal klare dette! Nå jeg kobler inn den ene, så får jeg jo bare opp biblioteket til den som står i!!!! grrrrrrrr, noen som vet og skjønner hva jeg snakker om???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må "registrere" den nye iPoden i iTunes, gi den navn. Etterpå importererer du sangene i bibliotetket til den nye.

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke det går an å kopiere fra en iPod til en annen. Apple har lagt inn en sperre slik at du ikke kan kopiere fra iPoden tilbake til iTunes for så å laste musikken ned på andre iPoder. Det er for å unngå ulovlig fildeling.

Skrevet

virker som det ja, at det ikke går! Men er jo utrolig sleipt da, for jeg har kjøpt ganske mye musikk derinne og må da kjøpe det på nytt????? Så mye for å gjøre ting lovlig og riktig! Heretter blir det nedlastning på meg gitt! Er jo musikk for mange hundre kroner som nå går tapt da! Skjønner mere og mere min manns "hat" til Apple! Takk for svar i allefall;-D

Skrevet

jeg har føst syncet ipod 1 mot itunes, og så registret ipod 2 i itunes og syncet denne... funker fint som bare det :-)

Skrevet

Enig i at det er dårlig når man eier musikken. Hvis musikken ligger på macen eller pcen din skal du kunne laste den inn på den nye iPoden, men det går ikke an å få den ut av en iPod hvis den ikke ligger lagret et annet sted i tillegg.

Gratulerer med ny iPod ihvertfall! De er noen nydelige, små duppeditter, på tross av kopisperren. ;o)

Skrevet

Lå all musikken din lagret på macen eller pcen da? På applebutikken her sa de at det ikke gikk an å få musikken ut av iPoden igjen.

Skrevet

Jeg trodde du hadde musikken liggende på iTunes? da er det jo ingen problemer å få det inn på ny iPod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...