Krusemynthe Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Grrrrr!!!! Nå har en eller annen av nabolagets ørti katter funnet ut at den skulle tisse i handlekurven under vogna vår. Og det stinker sånn at vi ikke orker å ha vogna inne. *ser lyn og tordenskyer!!* Noen som har noen tips om hva som fjerner lukta? Har prøvd å vaske med vann (på klut) og salmiakk - det hjalp noe...men.... Ville helst bare tatt den i hageslangen, men det er kuldegrader og vi har "bare" den ee vogna - og bruker den flere ganger hver dag. Når jeg tenker på at en katt har ligget under vogna mens babyen har ligget oppi (all annen tid står jo vogna inne), må jeg bare peke nese til dem som synes jeg er rar som bruker insektsnett på vinteren. Det er jo nettopp for at katter o.l ikke skal komme oppi vogna - de har jo en tedens til å oppsøke varme lune plasser...
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Kan skjønne det er irriterende ja! Vi har katter selv men jeg har ikke noe godt råd på hvordan man blir kvitt den lukta. Er det hannkatter er det en veldig sterk og fæl lukt som sitter veldig godt! Vask og vask igjen er mitt råd Jeg bruker også nett på vogna pga det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå