Flippflapp Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Nåer jeg usikker alltså.....for en uke siden kontaktet jeg jm pga at jeg fikk våte flekker i trusa. virket ikke som utflod pga at jeg har det også og det samlker seg et heeelt annet sted i trusa. dette var flekker og liksom i strek bakover fra sirka midt under på trusa. jm sjekket med en gu og kunne ikke se noe. men sa at hun ikke kunne være 110% sikker så vi skulle i allefall ikke ha sex uten kondom. slo meg til ro med at alt var i orden og et det muligens bare var svette eller noe. men nå er dt alltså fortsatt dette greiene som lekker da......spes om jeg ligger på ryggen siden jeg får den streken bakover som er våt....... veit ikke jeg alltså....blir bare så usikker her! er 37+2.....
Flippflapp Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. desember 2008 nå skal det også sies at jeg får noen seriøse svettetokter på natta hvor jeg er klissvåt av dvette, men det er jo ikke noe slikt i trusa da...er derfor jeg er skeptisk til om det er svette......
Ylva og Mathilde Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har hatt utflod under denne graviditeten som har vært så tynn at det har blitt våte flekker gjennom trusen. Nå er det vel sånn at fostervann lukter ganske spesielt, så hvis du har mage til det får du ta en lukttest og kjenne om det lukter annerledes? (La ikke merke til hva det luktet når vannet mitt gikk, men har hørt av andre damer at det kan minne litt om sperm)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå