Gå til innhold

Til dere som prøver på nr 2...

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hvor lenge ventet dere mellom nummer 1 og nummer 2??

Jeg ser for meg masse bleier nå uansett... Kanskje like greit å bare kjøre på til man har alle man vil ha??

Eller anbefaler dere å vente litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Min datter er nå 2,5 år.Vi prøver å få en til nå.Synes 3 mellom år er passe jeg da:) Da blir det ikke så stor alders forskjell,da blir det litt lettere for barna også + at det er jo en stor på kjenning for kroppen å være gravid,så det er like greit å gjøre det mens kroppen enda er ung..

Skrevet

Vi har vært veldig bevisste på at vi ikke vil ha to bleiebarn som begge trenger vogn og hjelp til absolutt alt. Men nå tenker jeg at jeg skulle ønske vi fikk nestemann litt tidligere, småbarnstida går jo så fort likevell, og barna får sikkert mye glede av hverandre når alderen ikke er så stor i oppveksten.

Skrevet

Jeg har fått tre barn på 3,5 år. Dei har det utrulig kjekt ilag:-) Å dei ser veldig opp til kvarandre. Når vi fikk nr 3 var nr 2 to år. Da nektet han og bruke bleie for han ville ikke være baby. Det var noe han kom på helt av seg selv. Nå er minste mann snart 2 år og han sier do, har ikke gjort noe på do men ser hva dei andre gjør. Så dei lærer mye av hverandre:-)

Skrevet

Vi kjører på, første her er 7,5 mnd. Like greit og bli ferdig med våkennetter og bleier;-)

Skrevet

Gutten vår er 1 1/2 år nå, og vi prøver på nr to. Vi ønsker oss en spire ganske fort, slik at det ikke blir så mye over to år mellom dem. Max tre, håper jeg.

Grunnen for det er:

Ungene nok vil ha mer glede av hverandre om de er litt tett i alder (alltid noen å leke/krangle med).

Vi vil bli ferdig med våkennetter og bleieskift.

Jeg er 30 år, så fruktbarheten går nedover...

Men jeg ingen erfaring med to små barn. Det kan like godt hende det er bedre å vente noen år :)

Skrevet

Gutten min er 7,5 mnd nå å her skal det prøves for fullt:o) vi ønsker å ikke har stor aldersforskjell på dem. de kommer til å ha så mye glede av hverandre!!! Kan liksågodt ha 2 bleiebarn når en først holder på:o) Gleder meg masse å håper jeg blir gravid kjapt:o)))

Skrevet

Har en på 15mnd og prøver for fullt nå. Trodde aldrig jeg kom til å komme til dette stadiet igjen så tidlig, men tror min helomvending har med at mini har blitt så mye mer selvstendig (går og spiser mange av måltidene selv) . Og tanken på hvor fint de kommer til å få det sammen gjør meg enda mer babysyk:)

Skrevet

Min sønn er 2.5 nå, vi begynte å prøve i August og ble med en gang gravide. Det endte opp i MA og prøver som bare det nå!! Vil ikke at det skal bli mye mer enn 3 år i mellom så jeg begynner å bli stressa :-P

Skrevet

Vi får nr to i april, det vil være 16 mnd mellom.

Planlagt:)

Eneste minus er søskenvogn, men ettter å ha prøvekjørt phil and teds med størstemann så er det i boks også.

billigere med nr to da!!!!! Men nr 1 var det jo SINNSYKT mange utgifter.

Denne gangen er det søskenvogn og noe klær:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...