fru tekopp Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Kastet opp forrige mandag. Vært litt rar form før og etterpå og hatt noe diare. Er midt mellom to "menser", men har vært sånn en måneds tid. Forrige mens var som vanlig. (litt mindre vondt enn vanlig, faktisk...) Jeg spiser vanlig og den samme maten som mannen min og datteren vår (på 5 år). De er ikke rare i kroppen. Noen som har en ide om hva som skjer? Bør jeg sjekke med legen, eller går det over av seg selv???? Takker for ALLE svar!
OsloMor Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Det går alskens omgangsykevirus nå, så det er sikkert det. God bedring!
fru tekopp Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Men det har jo vart en måned!!! Pleier da ikke å vare såååå lenge med omgangssyke? Og mann og barn har ikke fått noe!
Sivalur Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Du er ikke gravid da? Kan ha mensen for det, eller forrige mens som var litt uvanlig kan ha vært en festeblødning?
fru tekopp Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Føler meg litt dum nå... Har jo vært gravid før.... Men hva er festeblødning? "Samme" som mens? Like mye, mener jeg? Går jo på p-pillen også....
Sivalur Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Aner ikke hvordan en festeblødning generelt arter seg, men for min del så kom den på nøyaktig riktig tid for mens, varte i ca 3 dager og ikke noe vondt. Men hvis du går på pillen også så burde det jo ikke være det da.. du kan jo ta en test for sikkerhets skyld?
fru tekopp Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2008 Tusen takk for svar! Løper og kjøper en test i dag.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå