Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har fri fra jobb idag, og ettersom det nærmer seg jul med stormskritt og jeg fant ut at jeg hadde ikke mange fridager igjen (da medregnet helg) så fant jeg ut at idag måtte jeg bake litt. Så jeg ha bakt karamellmarengs topper, kakemenn og risboller. Nå står en stor brød deig til heving.. Så når alt dette er ferdig, tror jeg jammen meg at jeg ha bakt alt som skal bakes til jul..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Så flink og effektiv du har vært da. Vi er vel så godt som ferdig, skal bake serinakaker når vi skal ha juleverkstd på lørdag, og skal vel bake pepperkakehus sammen med lillebroren min på lørdags ettermiddag eller søndag. Kanskje vi lager noen havremakroner også en dag, men vi gidder ikke bake så mye siden vi ikke skal være hjemme i jula. Har forøvrig bakt pepperkaker og kakemenn.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 er også snart ferdig med bakingen. Har bakt colakjeks, sjakkruter, hjerter med bringebær, stjerner med sukkerstrø, risboller, så har jeg brent 1 ,5 kg mandler:) (julegaver) skal bake pepperkaker og kakemenner til helgen....så er jeg ferdig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå