Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Trenger noen tips:o)
SuperGlad Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har en jente som heter Isabell Victoria så jeg synes Victoria passer fint. Hun har en litenbror som heter Philip Nicolai. Synes begge navnene passer fint hver for seg.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 datteren vår heter Isabel Andrea,så kjenner jeg ei som har ei som heter Isabelle Simone. Er nesten bare fantasien som sier stopp:)
Ksenia & Anjem Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Isabelle og Natalie Isabelle og Madeleine
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Som mellomnavn eller til lillesøster/lillebror? Synes disse er fine Isabelle og Savannah Isabelle og Sienna Isabelle og Nathalie Isabelle og Philip Isabelle og Jonatan
samboer87 Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Victoria Isabell synes jeg hørtes fint ut vi har selv tenkt på hvis vi får jente å kalle henne Emilie Victoria, også fordi min far het Victor.
rosa og en blå Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 som et ekstra navn eller er det til ei søster? tenkte på Miriam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå