happygilmore Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 men bare negative tester etterpå? Tog en billigtest imorges, svake streken kom opp med en eneste gang og jeg tenkte yes! Men måtte dobbeltsjekke med CB digital, den var negativ. Tok to andre etter det igjen, de var også negative! Blir gal av dette? Velger jo selvfølgelig å klamre meg til det at den første var svakt positiv... Men er de billigtestene ikke helt til å stole på?
Scoobydoo Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Så utrolig irriterende, a'gitt!! En får jo hjertet i halsen av slike svake streker... Forrige periode fikk jeg svak strek på billigtest, men det var først etter 15 min ca...Og jeg var ikke gravid da (kanskje nå?:-)). har hørt veldig mye forskjellig om billigtestene. Noen får disse kjipe svaaaake strekene uten å være gravide, mens andre får positivt på dem uten at andre typer tester er positive før noen dager senere. Det siste her håper vi nå er tilfellet for deg. tvi tvi:-))
happygilmore Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 isj, så kjipt at man ikke kan stole helt på dem, da! men takk, uansett, får bare fortsette å håpe det kommer jeg jo ikke unna uansett... håper det klaffer for deg denne gangen!
*SmurfeMamma* Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 nå må du huske på at du brukte morgen urin på billigtest da, og ikke på de andre??? så ta en ny test i morgen, eller ikke tiss på 5 timer og prøv en ny test da:) du er nok gravid:) lykke til!!
happygilmore Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 hihi, jo, that's what I keep telling myself blir nok ny test hver morgen heretter... takk for oppmuntring, og lykke til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå