Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Aner ikke hva vi skal ha..hmmm
erteposen + 4 Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Men det er ikke middag:) Vi skal ha laks og grønnsaker i wok med fullkornsnudler. Min favoritt:)
OsloMor Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Besøk på Thairestaurant på mor før jeg går på ekstrajobben, har dilla på grønn karri! Vet ikke hva mannen skal lage her hjemme.
celodi Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Enig i den=) Men hva gjør man ikke for disse barna da=)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Spaghetti og hjemmelagd kjøttsaus
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Dette er kjempegodt Kok pasta (sånne knuter) Stek kyllingfile og bacon i biter sammen med sjampinjong og paprika Hell over en kartong med matfløte + 1 ss med tomatpure og 1 ss karri og la det surre litt i pannen Fant oppskriften inne her inne på dib og den er knallgod!!
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Jeg skal prøve meg på laksenuggets. Funnet oppskrift på godfisk.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå