flypapir Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Er 35 uker i morgen og har termin 16 januar. I jula vil det bli minst 3 uker uten noen kontroll hverken hos lege eller jordmor da begge to tar ferie. Dette gjør vel ikke så mye så lenge urin/blodtrykk ol ser bra ut i forkant? Eller bør jeg prøve å få meg time hos en annen lege/jm en gang i løpet av denne perioden (måtte det sist svangerskap, men da hadde de funnet spor av proteiner i urinen i forkant)? Hva gjør dere andre?
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 jeg har termin 4 januar, var til kontroll i går.. og da var det 14 dager siden sist. Neste kontroll er 22 desember. Deretter 5 januar. Blodtrykk og urin har vært bra her... har hatt litt protein og sukker i urina noen ganger.. men på den for 14 dager siden var alt bra.. og denne gangen ( i går) burde jeg ikke levere urinprøve. Så jeg syns ikke du trenger det, da hadde de jo sagt det til deg..
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 når er det man begynner med kontroller oftere enn 1 gang i md??
flypapir Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg begynte hvertfall med kontroll annenhver uke fra uke 30..
MintCondition Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Jeg begynte med kontroller annenhver uke fra uke 37, så jeg var på kontroll i dag, uke 38+3. Neste kontroll er den 19.12, dvs uke 40.
MintCondition Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Eh, ser jo når jeg skriver det at det bare var én gang det gikk 14 dager mellom kontrollene, før det gikk over til å bli ca en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå