Gå til innhold

Marcus kom til verden 27. November, i rakett fart.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei....

Etter 3 turer på Sykehuset, og blitt hjemsendt pga at riene stoppet opp, med siste hjemsending onsdag 26. November, ble det fart i sakene...

Den 27. November våknet jeg av at bekkenet verket i 3 tiden, stod da opp, fant frem klær til etter at jeg hadde dusjet, for jeg tenkte at en dusj skulle hjelpe på bekkensmertene, ( har hjelpt før).

Gikk i Dusjen ca 4, og da jeg var ferdig i dusjen, begynte riene for fult, 3 min mellom riene.... Fikk da mannen min til å ringe sykehuset, og vi reiste med legebåten ca halv 6 om morgenen... Kom på Sykehuset 06.45, og da hadde jeg 6 cm åpning, da Jordmoren sjekket igjen kl. 07.00 var det full åpning, men hodet var fortsatt høyt oppe.... 07.20 gikk vannet, og 07.28 Var Marcus ute.... Var omtrent i sjokk da han kom ut, for det gikk så raskt.... Men kjempe deilig å få det overstått, for var sliten etter å ha reist frem og tilbake på sykehuset uten at noe skjedde...... Marcus har 2 storesøsken som er kjempestolte over lillebroren sin, og som koser mye med han....

Mari

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!! Fin og rask fødsel det.. :)

Håper min Marcus kommer like kjapt... ;)

Kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Har de andre fødslene vært like kjappe?

Satser på like grei fødsel her og, ikke minst å nå fram i tide..:o)

Skrevet

Gratulerer så masse:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten & velkommen til verden Prins Marcus :o)

Så kjekt med 2 stolte storesøsken som koser & hjelper til. Har selv 2 små (2 & 4) som gleder seg stort til babyen kommer om ca 9 dager. De er veldig flinke til å hjelpe kusinen sin, henter tutt, bamse, teppe, you name it. Så jeg gleder meg til all "hjelpen" jeg kommer til å få :o)

Ønsker dere masse lykke til videre alle 5 :o)

God Jul & Godt Nytt År!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...