Gjest Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 vi skal begynne å planlegge en ferietur til syden. ungene har alldrig vært i syden,og vi ønsker å dra til en plass hvor alle kan kose seg (ungene er 3 , 8 og 12 år ) noen som har vært på en fin plass de kan anbefale??
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 dytter litt på denne jeg,og håper noen vil svare meg nå
fru gullhår Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Alcudia på Mallorca er bra. Kjempefin lang sandstrand og ikke så langt å fly:)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Veldig glad i Rhodos! Var i Florida i sommer, men det blir jo en del dyrere, men det anbefales virkelig!
karla la Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Anbefaler Kypros. Sunwingresort Sandybay!!! Mai, juni, oktober, november. Mitt i sesongen er det mye folk der!!! Stort anlegg med mange fine bassenger for små og store. Få min til strender. Underholdning, gode restauranter, treningssenter, spa.... Kort vei til lite sentrum. Men dit dro vi bare en gang i løpet av 14 dager, da det var nok bare å være på anlegget.
Mom2Two Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Hvis du vil til et tradisjonelt sydenreisemål, ville jeg valgt Menorca.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 pegasos World i Tyrkia, eller Thailand, men lang flyreise da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå