Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- huset er plettfritt til enhver tid, sånn i tillfelle fødselen starter.

- du håper at handleturen går fint uten at vannet går på butikken.

- du hver kveld har alvorlige samtaler med den lille i magen, der du oppfordrer den til å komme uuuut.

- du blir like skuffet hver morgen du våkner smertefri og i en tørr seng...

- innboksen på telefonen/facebook/mail er proppet med nye "skjer-det-noe"-meldinger til enhver tid.

- du får høre minst 5 ganger for dag at "den kommer når den er klar" (Nei, sier du det du??)

- du forbanner de som sier kjerringråd virker. Det gjør de nemlig IKKE.

Flere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SOM OM JEG SKULLE SAGT D SELV!!!!!

kom deg uuuuuuuttt =)

Skrevet

hehe=) helt enig.. har vært fødeklar lenge nå..

har det akkurat slik=P

Skrevet

Ikke heeeeeeeelt fysisk der ennå, men mentalt! Her er det også sånn at panikken nesten når meg fordi jeg ikke har laget til noen halvferdige middager som pappaen evt kan bare varme opp når han kommer fra jobb og skal opp til oss etterpå... Eller hvis jeg ser at det begynner å bli litt lite håndklær eller mye klesvask.. for det kan jo ikke bli liggende hvis jeg må på klinikken!

Hvordan jeg blir når jeg VIRKELIG er fødeklar... det tør jeg ikke tenke på!!!!!!!!

Skrevet

Ja, jeg driver også på med klesvasken. Har vasket endel halvfulle maskiner den siste tiden, for jeg vil ha det viktigste (å helst alt) rent i tillfelle fødselen starter. Greit å slippe klesvask med en gang man kommer hjem fra sykehuset :)

Skrevet

Arghh ikke i natt heller =) kom rier kom rier.... he he

Skrevet

når du prøver å jogge,men det føles ut som lungene skal bli most!! jeg prøvde å ta meg en liten joggetur,klarte max 100 meter hehe..sambo sykla ved siden av og lo av meg,det gjorde forressten alle di andre som så meg også hehe..må tilføie at jeg hadde vel en fart på 0,5kilometer i timen hehe

Skrevet

hehe.. kjenner meg igjen der ja. jeg har enda en stund igjen, men dette er fjerdemann og har født tidlig før så jeg kjenner at panikken kan komme ja. skal hente senga ol. nå og er livredd for at ting ikke skal være i orden før jeg drar på sykehuset så jeg har nå begynt å rydde rom for rom. så er det klart iallefall. jula går jo fort og da gidder ikke jeg noe styr og når den er ferdig så orker jeg vel ikke like mye så jeg er i gang nå..

Skrevet

du kan vel ikke kalle det jogging heller,men ja det var det jeg prøvde på :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...