Gå til innhold

hei noen fra oslo som kunne tenke seg og få flere mamma og babyvenner? =)


Tropiskjuice

Anbefalte innlegg

Hei =)

Lurte på om det er noen her som kunne tenket seg og bli med på cafe besøk og slike ting? jeg og "lille" jenta mi kjenner ingen andre med barn på hennes alder. Hadde vært artig for henne og fått noen "leke" venner og =)

så vis noen her har lyst kunne vi jo prøvd og hatt trille treff i byen endag?

hadde vært hyggelig og blitt kjent med andre mammaer =)

 

hilsen may-britt og angelica =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!'

 

Ja, hadde vært koselig å treffes en gang! Kafè er kanskje ikke rette plassen å møtes for meg, siden jeg har ei som blir temmelig fort utålmodig. Men en trilletur, eller kanskje helst lekeland?!

 

Jeg skal på et lite DIB treff onsdag i neste uke, da skal jeg møte en desember-mamma... Vi skal på Junior lekeland på Haugenstua...

Har du lyst til å bli med? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =)

ja det hørtes jo hyggelig ut =) det har jeg lyst og være med på! kan ikke du sende meg en pm med hvor det ligger hen? er litt kjent på haugenstua så med litt direksjoner så finner vi nok fram=) vi på hellerud toppen så vi tar bare 79 bussen til furuset og bytter der til stovner bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du bor i nærheten da! :o)

Jeg tenker at jeg går ned til Haugenstua, så om du kommer til Stovner så kan jeg jo møte deg på T-banen og gå ned...

Ellers går faktisk buss 65 rett til døra på lekeland, den går fra Furuset...

 

Sjekk: www.juniorlekeland.no så får du informasjon, kart osv. Der ser du og rutetabellen til buss 65... :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke langt unna. ligger mellom tveita og haugerud. det tar under 10min og kjøre. sambo bruker og kjøre. har bodd på haugenstua før og det er ikke langt unna her egentlig. skal sjekke ut hvor det ligger =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de er ikke langt i bilkjøring... Men kollektivt øst-vest i Oslo er ikke så lett... Så ti minutter med bil føler jeg ofte kan bli til en time... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det er sant det =)

men det tar ca 10min til furuset og ca 10 min til haugenstua vis jeg ikke tar helt feil så det går greit det =) er det langt unna rema 1000? (vis det fremdeles er det der )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg finni ut hvor det er,dumme meg var jo bare og gå inn på hjemmesida som du sa =) er litt distre og fjærn om dagen =) hehe.. da sees vi der neste onsdag ca kl 12 =) tar den bussen fra furuset som går 54 så da er jeg der rundt fem over.. det blir hyggelig,dette tror jeg angelica kommer til og like =0)

send meg en pm vis det blir forandringer =)

hilsen may-britt og angelica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at det ikke tar så lang tid da! :o)

Ja, Helene trives veldig godt der, da kan hun få krabbe og røre seg litt, slipper å være redd for skarpe kanter! Og så er det jo mulig med en liten kafe-pause også, siden kafeen og småbarns-området ligger helt oppi hverandre. :o)

 

Sees onsdag om en uke, det blir hyggelig!

(Men vi "sees" kanskje her inne før den tid også?!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...