Gå til innhold

Hva skal egentlig til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører jo om, og har sett et par eksempler på at enkelte nick som ofte går igjen på Skravlesiden blir hengt ut her inne på Anonymforumet. Hva er det egentlig som skal til for å få en sånn drittslengingstråd om seg? Må man ha veldig sære meninger, komme med noen sure (?) kommentarer eller hva? Ikke det at man trakter etter en slik tråd, men jeg bare lurer litt på hva det er folk henger seg opp i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, og jeg som trodde jeg skulle få så mange svar fordi Anonym tross alt er et kjent nick her inne ;)

Skrevet

Det holder med at man er synlig og får mange svar. Det er ingen rød tråd, annet enn at sure anonyme føler for å være ekle.

Skrevet

Jeg tror det hjelper på dersom man har lagt ut noen bilder av seg selv og faktisk viser seg å se bra ut.

Skrevet

øøøhm...skrive utagerende om ting man vet provoserer folk som er gravide? jeg vet ikke jeg..men så må vi huske at alle hær er kvinner...tror vi ivertfall...og fleste er gravide eller ammede...og da er man vel litt overhormonell:-P men det faktum at enf lokk med kvinner kakkler sammen og at dette fører til krangel er ikke så merkelig:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...